České řešení Header Biddingu, propojení poptávky programatické reklamy s nabídkou reklamního prostoru, může bodovat ve finále HbbTV Awards 2017 v Římě.
Velikého úspěchu dosáhla česká společnost R2B2, která se zabývá vývojem reklamních prostředí v aplikacích pro hybridní televizní vysílání HbbTV. Její řešení Header Biddingu, tedy propojení poptávky programatické reklamy s nabídkou reklamního prostoru, bylo nominováno do letošního finále HbbTV Awards 2017 v Římě, v kategorii Best use of HbbTV for advertising and promotion. Produkt R2B2 AYM řeší připojení poptávky programatické reklamy do digitálních médií. Cloudové řešení zahrnuje reportovací portál, automatickou optimalizaci, českou podporu a technologii pro header-bidding – tzv. wrapper.
„Header Bidding nám umožňuje svižně a efektivně napojovat a optimalizovat programatickou poptávku, ale také v reálném čase vyhodnocovat data pro její další optimalizaci. O našem wrapperu říkáme, že je tzv. full managed. Je provozován z cloudu AYM a má základní sadu formátů, které jsou v reálném čase nabízeny k okamžitému prodeji v digitální reklamní síti R2B2 Multiscreen. To pro vydavatele znamená velmi jednoduchou implementaci, okamžitý příjem a koncepční otevření svého portfolia programatickému ekosystému,” říká Martin Čelikovský, ředitel společnosti R2B2.
AYM využívá velký počet významných českých online vydavatelů. Kromě toho je také nasazen u osmi celostátních televizních stanic přes reklamní systém Hybrid Ads. Český wrapper umí od základu zacházet s nativní reklamou, formáty pro Branding nebo například Push 2 Play bannery v HbbTV.