Takzvaný XXL Banner nabízí společnost R2B2 ve spolupráci se společností Hybrid v rámci své programatické sítě R2B2 Multiscreen.

České diváky hybridního televizního vysílání HbbTV čekají zajímavé reklamní zážitky. Společnost R2B2, která se zaměřuje na programatickou reklamu, ve spolupráci se společností Hybrid vyvinula a nabízí největší reklamní banner v HbbTV na českém trhu. Takzvaný XXL Banner ve tvaru písmene L je ukotven k levému dolnímu rohu obrazovky a po dobu deseti sekund zakryje čtvrtinu její plochy. „To znamená, že XXL Banner nabízí dostatečný prostor pro kreativitu. Formát je díky své velikosti na televizní obrazovce prakticky nepřehlédnutelný,“ konstatuje R2B2.

Bannerové formáty jsou v programatické HbbTV reklamě těmi nejoblíbenějšími. XXL Banner se tak zařazuje po bok TV Banneru, Push 2 Play nebo nedávno představeného Big Banneru. „Podle posledních výsledků z našeho RTB Indexu dosahují bannerové formáty CTR téměř tři procenta. Se zajímavou kreativou či využitím retargetingu pak kampaně dosahují CTR mezi čtyřmi až pěti procenty, což je výrazně vyšší hodnota ve srovnání s průměrem displayových kampaní na Internetu,“ říká Aleš Sekanina ze společnosti R2B2.

Samotné investice do programatické HbbTV reklamy se výrazně zvyšují. „V říjnu letošního roku jsme zaznamenali trojnásobný růst investic oproti loňskému roku. Zadavatelé začínají tento reklamní kanál pravidelně zařazovat do svých online kampaní,“ dodává Sekanina.

Štítky