Operátoři placených televizních služeb vedou dezinformační kampaň o DVB-T2 a snaží se získat nové zákazníky, kteří se obávají ztráty televizního signálu.
Druhá televizní digitalizace přitahuje pozornost provozovatelů placených televizních služeb, kteří se ne vždy férovým způsobem snaží přechodu na DVB-T2 využít k propagaci vlastních programových nabídek. Na stále častější praxi zneužívání tématu DVB-T2 ke strašení televizních diváků upozornil tento týden na tiskové konferenci k rozšiřování přechodové sítě Českých Radiokomunikací generální ředitel této společnosti Martin Gebauer. „Běží tady dezinformační kampaň, kdy jisté společnosti volají lidem domů a tvrdí jim, že terestrické vysílání skončí a že si mají koupit balíčky placených televizí,“ upozornil.
„Tyto informace mají za cíl klamat spotřebitele a jde o nekalou soutěž, která je neetická a není na ní zbla pravdy,“ dodal Gebauer. Konkrétní společnosti nechtěl jmenovat. Dezinformacím ze strany provozovatelů placených televizních služeb by měla zabránit státní informační kampaň k přechodu na DVB-T2, která by měla začít po přijetí Technického plánu přechodu na DVB-T2. Takzvaný „jízdní řád“ druhé televizní digitalizace připravuje Koordinační expertní skupina při ministerstvu průmyslu a obchodu s Českým telekomunikačním úřadem. Do konce června by jej měla schválit vláda jako svoje nařízení.
Pokud nechce jmenovat, tak je lepší raději mlčet. Takové info je totiž naprosto bezcenné.
Jste si jistý Bidlo?Stačí se podívat na web: http://www.dvb-t2.cz,který je taky paradoxně orientován proti tomuto vysílání.Proto tam taky není uveden vůbec žádný kontakt.