Podle GfK Retail & Technology, nikdy před tím nebyl prodej v rámci tohoto segmentu tak silný. Uvedený počet zahrnuje chytré televizory, set-top boxy a nejrůznější video přehrávače.
Rekordní prodej obrazových a video zařízení napojitelných na internet převýšil rok 2016 o půl milionu kusů a podle údajů GfK jich bylo více než 85 % vybaveno podporou hybridního televizního vysílání HbbTV (Hybrid Broadcast Broadband TV). Od roku 2004 se pak v Německu prodalo 36,6 mil. chytrých zařízení z čehož bylo 29,1 mil. Smart TV.
Nejvyšší podíl na letošních číslech mělo 4,9 mil. kusů chytrých televizorů (2016: 4,4 mil.), celkově se v Německu prodalo 7 milionů TV. Drtivá většina na internet napojitelných televizorů (více než 85 %) není vybavena jen webovým prohlížečem a aplikacemi, ale podporuje i červené tlačítko HbbTV.