Do hybridního vysílání se pustila i nejsledovanější komerční televize Joj. Doposud HbbTV nabízela pouze konkurenční Markíza a slovenští diváci využívali hybridního vysílání českých televizí.
V pozemní síti Towercomu nově najdete populární červené tlačítko nejen u slovenské veřejnoprávní televize, ale také u komerční Joj. Obě nabízejí hybridní televizi s archivem pořadů, který je v případě veřejnoprávní RTVS (Rozhlas a televízia Slovenska) 24hodinový, u vlastní tvorby pak sedmidenní. U Joj je zpětné přehrávání pořadů možné po dobu 24 hodin a vedle této funkce je ještě k dispozici aplikace pro Počasí.
K TÉMATU: Dvě třetiny Slováků mají televizi připojenou k internetu, ale pouze 5 % používá HbbTV
„Díky zavedení novinky v podobě HbbTV nabízí terestrické vysílání stejně atraktivní služby jako jiné typy vysílacích služeb. Ve spolupráci s vysílateli chceme dát divákovi možnost si vybrat, co chce sledovat a kdy to chce sledovat,“ říká ke spuštění HbbTV generální ředitel Towercomu Ivan Peschl a dodává: „Je naším dlouhodobým cílem podporovat terestrickou platformu a přinášet našim divákům více uživatelského komfortu.“
Towercom ještě, ve spolupráci s RTVS, nabídl divákům speciální HbbTV aplikaci pro Mistrovství světa v hokeji. Díky ní jde přes internet paralelně sledovat další utkání vedle toho klasicky vysílaného.