Ministerstvo průmyslu a obchodu zopakovalo, že se startem státní kampaně k přechodu na DVB-T2 počítá v průběhu prvního pololetí letošního roku.
Rozporuplné informace podává ministerstvo průmyslu a obchodu k chystané státní informační kampani o přechodu na pozemní digitální televizní vysílání nové generace DVB-T2. Zatímco serveru Televizníweb.cz v polovině ledna odpovědělo, že zahájení kampaně předpokládá v druhém čtvrtletí 2019 a již loni v listopadu zveřejnilo informaci, že „pracuje na realizaci veřejné zakázky ve věci přípravy informační kampaně“, dnes resort na své internetové stránce popírá, že by plánoval výběrové řízení na realizátora této kampaně. Zároveň tvrdí, že kampa% odstartuje ještě během prvního čtvrtletí, tedy do dvou měsíců.
„Informační kampaň je ve fázi přípravy, zahájení ministerstvo předpokládá v průběhu prvního čtvrtletí tohoto roku. Objem finančních prostředků určených na kampaň není stanoven, není totiž samostatnou položkou státního rozpočtu a bude využito provozních prostředků ministerstva,“ uvedlo ministerstvo. O realizátorovi kampaně stále není jasno, stejně jako o jeho výběru. „Žádné výběrové řízení nebylo dosud uskutečněno, žádné výběrové řízení neprobíhá a k datu podání žádosti (dotazu, na který ministerstvo reagovalo, pozn. red.) se žádné výběrové řízení prozatím neplánuje,“ uvedlo ministerstvo.
Čím později nějaká kampaň začne, tím zbytečnější bude.