Kavčí hory chtějí v kampani pokračovat i o letních prázdninách a v září. První vysílač DVB-T vypne ČT letos v listopadu v Praze.
Již za měsíc, během mistrovství světa v hokeji na Slovensku, zahájí Česká televize vlastní informační kampaň k přechodu na pozemní digitální televizní vysílání ve standardu DVB-T2. Na středečním zasedání Rady ČT to uvedl generální ředitel ČT Petr Dvořák. „Potom budeme pokračovat o prázdninách a v září. Měl bych se také setkat s ministryní průmyslu a obchodu na téma společné spolupráce, protože i ministerstvo plánuje kampaň, tak abychom se vzájemně doplnili,“ citoval Dvořáka server Česká média. Přípravu státní informační kampaně k přechodu na DVB-T2 ale zřejmě ovlivní výměna na postu ministra průmyslu a obchodu.
Premiér Andrej Babiš tento týden sdělil prezidentovi republiky Miloši Zemanovi, že chce vyměnit současnou ministryni průmyslu a obchodu Martu Novákovou za Karla Havlíčka, předsedu Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR. Nováková již před časem odvolala z funkce ředitele komunikačního odboru ministerstva Milana Řepku, který měl přípravu informační kampaně k druhé televizní digitalizaci na starosti. Vlastní informační kampaně nyní chystají i operátoři celoplošných sítí DVB-T: České Radiokomunikace (CRA) a společnost Digital Broadcasting. CRA své představy sdělí na tiskové konferenci v Praze, již ohlásila na 24. dubna.
Vypínání celoplošných sítí DVB-T začne již letos na podzim. Jako první se odmlčí veřejnoprávní multiplex 1 v Praze. 27. listopadu ukončí vysílání ze žižkovského vysílače. Začátkem ledna pak bude následovat i vysílač Praha – Cukrák. Multiplexy s komerčními televizemi budou následovat rovněž začátkem ledna 2020. Všechny vysílače celoplošných sítí DVB-T ukončí vysílání do konce června příštího roku. Harmonogram jejich vypínání obsahuje vládou schválený Technický plán přechodu na DVB-T2.