Media Club patřící do skupiny FTV Prima obchodně zastupuje většinu rozhlasového trhu. Nyní se jeho podíl ještě rozšíří.
Společnosti Media Club, s. r. o. a Czech Media Invest, a. s. uzavřely dohodu o zastupování stanic patřících do skupiny Active Group. Media Club se tak, počínaje únorem roku 2020, stane nejsilnějším hráčem v poskytování rozhlasové reklamy na českém trhu. Týdenní poslechovost nového uskupení činí, podle Radio projektu, 4,938 mil. posluchačů, nová obchodní politika má být zveřejněna na konci prázdnin.
ČTĚTE TAKÉ: Media Club od Primy zařazuje HbbTV do balíčku prodávané videoreklamy
„…velmi si vážíme spojení s Media Clubem, které tak prohlubuje portfolio služeb, jež Active klientům a posluchačům nabízí, a pomůže i další kultivaci reklamního trhu. Stávající obchodní zastoupení Radiohouse bude do 31. ledna 2020 fungovat v nezměněném režimu,“ uvedla Martina Říhová, CEO Active Group.
Obchodní zastupitelství Media Club tak nově zastřeší prodej reklamního prostoru u stanic Impuls, Evropa 2, Frekvence 1, Kiss, Beat, Country, Rádio 1, Spin, Signál rádio, RockZone, Bonton rádio, Dance rádio, Český Impuls, Radio Zet a Dechovka.