Technologie obecně známá také jako „červené tlačítko“ dovoluje na kompatibilním chytrém televizoru připojeném k internetu spustit například televizní archiv, podívat se na program dané stanice nebo třeba sáhnout po kanálu vysílaném pouze přes HbbTV.

FTV Prima proto na adrese www.cervene-tlacitko.cz vytvořila speciální stránky, které se zaměřují jak na diváky, tak na inzerenty. Těm prvním jsou určeny informace o technologii HbbTV jako takové, ti druzí se tu mohou seznámit s nejrůznějšími reklamními formáty a také se mohou dozvědět, jak pracuje on-line nástroj pro tvorbu aplikací hybridního televizního vysílání, HbbTV Creator. Sekce pro inzerenty nabízí i několik případových studií a mimo jiné také vysvětluje demografii spojenou s HbbTV.

„Počet diváků v České republice, jejichž televizní přístroj podporuje možnost HbbTV, už přesahuje dva miliony, skupina Prima meziročně eviduje 32 % nárůst zobrazení červeného tlačítka. Díky tomu se platforma HbbTV dostává do popředí zájmu inzerentů. Rozhodli jsme se pro ně vytvořit novou speciální sekci, kde se mohou například dočíst o výhodách kampaní na platformě HbbTV, možnostech cílení na diváky či novinkách ze světa HbbTV,“ popisuje nový portál Daniel Grunt, ředitel nových médií skupiny Prima.

Štítky