Česká televize měla v roce 2019 průměrný podíl na publiku skoro 30 % a meziročně posílil zejména kanál ČT1, který vykázal nejlepší výsledek od roku 2013.

Podle „ATO – Nielsen Admosphere, 2. 1. 2020, živá + TS0-3“ (označení v tiskové zprávě ČT) činil podíl veřejnoprávního média v celodenním průměru minulého roku 29,99 %, v hlavním vysílacím čase pak převyšoval 28 %. Diváky zaujaly zejména seriály Most! a Rapl II, na podzim tradiční StarDance a vánoční program. Na stanici ČT2 pak z premiérových dokumentárních cyklů nejvíce táhly série Modrá krev (průměrně 335 tisíc diváků) a Manželské etudy: Nová generace (338 tisíc diváků kategorie 15+).

K TÉMATU: ČT ohlašuje enormní zájem o její vánoční vysílání

První tři příčky za rok 2019 patří pohádkám: Princezna a půl království (2,67 mil.), Čertí brko (2,43 mil.) a Anděl Páně II (repríza), kterou si nenechalo ujít 2,17 milionu diváků starších 15 let. V žebříčku deseti nejsledovanějších pořadů minulého roku, v rámci všech domácích televizních skupin, obsadily, podle zaslané tiskové zprávy, sedm příček pořady České televize.

Kromě pohádek se do TOP 10 dostal také zápas Česka proti Německu na Mistrovství světa v ledním hokeji (2,04 mil.), film Po strništi bos (1,97 milionu) a dva díly seriálu Most!.

Štítky