Zaslané finanční výsledky společnosti LG Electronics za rok 2019 říkají, že k nejvyšším ročním výnosům v historii přispěly rekordní prodeje tzv. bílé techniky a řady Signature v níž najdeme i televizory.

LG za rok 2019 dosáhlo příjmů 62,3 bilionů KRW, asi 53 mld. USD, a to především díky velké poptávce po prémiových produktech řady Signature a značnému růstu segmentu domácích spotřebičů. Celoroční provozní zisk 2,44 bilionů KRW, asi 2,07 mld. USD, byl ale oproti roku 2018 o deset procent nižší, což bylo zapříčiněno nárůstem investic do marketingu a „technologií budoucnosti“.

Divize LG Home Entertainment Company, kam patří i televizory, zaznamenala celoroční výnosy ve výši 16,15 bilionů KRW, tedy asi 13,73 miliard USD, a jsou téměř totožné s rokem 2018. Provozní výnosy oproti minulému roku však mírně poklesly (833 milionů USD) a ve čtvrtém kvartálu 2019 se tržby oproti stejnému období roku 2018 nezměnily. V porovnání s předchozím čtvrtletím však byly o 18,7 % vyšší a vyústily v provozní příjem 110 miliard KRW (93,5 mil. USD).

Výsledky neauditovaných čtvrtletních příjmů jsou založeny na IFRS, což jsou Mezinárodní standardy účetního výkaznictví, za období tří měsíců končící 31. prosince 2019. Částky v korejských wonech (KRW) se převádějí na americké dolary (USD) průměrným kurzem tříměsíčního období odpovídajícího příslušnému čtvrtletí.

Štítky