Společnost Atmedia oznámila, že Češi během celostátní karantény trávili sledováním televize v průměru 4 hodiny a 11 minut denně. Značný nárůst zájmu (o 335 %) hlásí také internetová televize Lepší.TV.
Atmedia v zaslané tiskové zprávě ohlásila, že nárůst oproti stejnému období v minulém roce činil 50 minut a sledovanost rostla především u nejmladších věkových skupin. Děti ve věku 4–14 let televizi sledovaly televizi o 37 % více, diváci ve věku 15–24 let dokonce o 47 %. Vedle zpravodajských formátů stoupl zájem o dětské, filmové, seriálové a dokumentární stanice. Vyplývá to z oficiálních dat elektronického měření sledovanosti.
Nárůst sledovanosti zaznamenávají všechny video služby, včetně HbbTV
Televizní sledovanost byla nejvyšší hned v prvních dvou týdnech celostátní karantény a v porovnání se stejným obdobím minulého roku narostla o třetinu na více než 4,5 hodiny denně. V dubnu již rekordních výsledků z druhé poloviny března nedosahovala, přesto byla výrazně vyšší, než je pro toto období obvyklé. Za celé období karantény od 16. března do 23. dubna pak byla sledovanost v porovnání s rokem 2019 vyšší o 25 % a televizor si denně zapnuly tři čtvrtiny obyvatelstva.