Stanice se potýká s nižší sledovaností, než původně plánovala a musela kvůli tomu upravit původní programové schéma založené především na zpravodajství a publicistice.
Prostřednictvím agentury Atmedia bude od příštího roku prodávat reklamní časy televize Seznam, která vysílá pozemní cestou ve finálním multiplexu 23 Českých Radiokomunikací. Agentura program zařadí do svých obchodních balíčků atmax, atadults a atchoice. „Rozšířením portfolia tematických televizních stanic jdeme naproti potřebám zadavatelů televizní reklamy, kterým přinášíme možnost širšího zásahu. Zároveň jim můžeme nabídnout větší reklamní prostor, po němž je nyní vysoká poptávka,” uvedla Michaela Vasilová, Managing Director Atmedia.
Televize Seznam působí na českém televizním trhu od roku 2018 a svou programovou skladbou se zaměřuje na celou rodinu. Televizním divákům nabízí domácí i zahraniční zpravodajství, oblíbený publicistický pořad Šťastné pondělí, investigativní Záhady Josefa Klímy a pořad Blanky Kubíkové o osobnostech Moje Místa. Divácky velice oblíbené jsou české klasické filmy, pořad Zahradní proměny, nebo oceněné zahraniční seriály a filmy. Součástí programového schématu jsou i páteční dětské animované filmy a každé ráno a podvečer pohádky Myšák Geronimo a Byl jednou jeden…
„Zařazením Televize Seznam do obchodní nabídky Atmedia zjednodušujeme partnerům, zejména mediálním agenturám, plánování a administrativu při nákupu reklamy. Televize Seznam se tak pro zadavatele stane běžnou součástí komunikace se všemi pozitivními dopady jak na mediální, tak na cenové parametry kampaní,“ vysvětlil Tomáš Búřil, obchodní ředitel Seznam.cz. Počet televizních stanic zastupovaných agenturou Atmedia se touto spoluprací rozšíří na 28. Z toho 23 je zapojeno do elektronického měření sledovanosti Asociace televizních organizací. Atmedia tak zvýší svůj podíl na sledovanosti nad pět procent.
„Naším cílem je neustále rozšiřovat portfolio televizních kanálů a jsme rádi, že jsme nově navázali spolupráci právě s Televizí Seznam. Ta svou programovou skladbou oslovuje atraktivní cílové skupiny diváků, které tak můžeme nabídnout zadavatelům televizní reklamy,” dodala Michaela Vasilová.