Institut CSA (Consumer Science & Analytics) uspořádal, pro výrobce televizorů TCL Electronics, průzkum zaměřující se na chování lidí ve vztahu k televizorům a k televiznímu vysílání. Mimo jiné zjistil, že na jednu domácnost připadá 1,8 TV.
Vzorek evropské populace představovalo 3083 lidí starších 18let pocházejících z Francie, Velké Británie a Německa. Z nich plných 87 % uvedlo, že sleduje televizi alespoň jednou denně i když například 33 % Britů uvedlo, že má televizor zapnutý téměř nepřetržitě.
Koronavirus zásadně mění sledovanost televize i online videa. Objem dat rekordně stoupá
Průzkum, který proběhl od 30. 11. 2020 do 8. 12. 2020, rovněž prokázal, že během restriktivních opatření způsobených současnou situací získává televizor na důležitosti. Až polovina obyvatel výše uvedených zemí předpokládá, že bude sledovat televizi mnohem déle než v předchozím roce, přičemž preferovaným místem je obývací pokoj (80 %), následuje ložnice (10 %) a kuchyně (8 %).
Alespoň jeden televizor vlastní 97 % domácností. Ty „chytré“ oslovují, podle průzkumu TCL, především lidi mladší 35 let a pokud celkově vzato má tento přijímač 60 % Evropanů, ve skupině pod 35 let je to už 72 %. Tito diváci pak preferují zejména sledování streamovacích služeb (70 %). Zajímavé také je, že téměř třetina Angličanů a Francouzů ohlásila, že sdílí obsah ze svých chytrých telefonů na obrazovkách televizorů (zrcadlení).
ASUS VP247H – LED monitor 24″ není vůbec špatný