Aplikace iPrima má nyní divákům nabídnout snazší orientaci a další funkce, kterým Prima říká „funkcionality“. Ovšem bez uvozovek…
HbbTV, podle údajů FTV Prima, měsíčně navštěvuje téměř 500.000 diváků a mezi oblíbené pořady patří seriál Slunečná a další pořady vlastní tvorby. Nyní úvodní nabídka přichází s horizontální orientací menu, což má přinést více informací, nové možnosti a lepší přehlednost.
Díváte se po „červeném tlačítku“ HbbTV? Máme pro vás pár tipů levnějších než nový televizor
„Technologie HbbTV je živým organismem, který se neustále vyvíjí a snaží se uživatelům nabízet obsah v maximálně přehledné formě. V nové aplikaci jsme tak vsadili na propracovanější doporučování v podobě volby ´Podobné pořady´, která umožní divákům inspirovat se při sledování dalšího obsahu. A navíc jsme výběr rozšířili o další nové sekce, jako například přehled zpravodajství či videorecepty,“ říká Kateřina Srbová, HbbTV manažer skupiny Prima.
Novinkou jsou „Tematické kanály“, které byly po otestování nasazeny do ostrého provozu a které mají divákům nabídnout ucelené playlisty podobných pořadů bez nutnosti vyhledání. Pořady jsou rozděleny do 22 tematických celků a diváci si je mohou vybrat v rámci aplikace nebo přímo v lineárním vysílání.
Další podzimní novinkou je uvedení reklamního formátu „Dynamický Switch-In“, který exkluzivně zařazuje do své nabídky Media Club. Jde o HbbTV napojené přes rozhraní API na data klienta FTV Prima. Formát by měl oslovit primárně ty, kteří v reklamě používají často se měnící hodnoty ať už se jedná o ceny, kurzy či výhry.