Odlišit se nejen hudebním playlistem, ale také formou propagace, rozhodlo pražské rádio Expres FM, které patří do mediální skupiny Seznam.cz.
Stanice přišla s netradiční kampaní, v níž dominují slogany s chybějícími písmeny evokují sprostá slova. Každé motto je ale dvojsmyslné a umožňuje doplnit písmena tak, aby sdělení bylo slušné a souviselo s rozhlasovým vysíláním. Správné vyznění stanice nabízí menším písmem společně s logem Expres FM. Kampaň probíhá během října na venkovních inzertních plochách v Praze, jako jsou bigboardy, double bigboardy a CLV, ale také v tištěných titulech vydavatelství Economia, v časopisu Reportér, hudebním online magazínu Headliner a v rámci selfproma Seznam.cz.
„Expres FM přichází s marketingovou kampaní, kterou chce oslovit unavené posluchače běžných stanic, ve kterých se hraje stále dokola to samé, moderátoři spoléhají na nucený humor a pořádné zpravodajství je pro ně sci-fi. Rádio Expres FM naopak hraje kvalitní světovou hudbu a má špičkové aktuální zpravodajství od Seznam Zpráv,“ říká Pierre Beneš, manažer rozvoje rádií Seznam.cz. Stanice, která v Praze vysílá na analogové frekvenci 90,3 MHz a terestricky ji lze naladit také v digitální síti CRA DAB+ v Praze, Ostravě a Plzni či na internetu, si zakládá na odlišném hudebním vkusu než většina komerčních rádií na českém trhu.
„Pokud vás napadne v textové doplňovačce sprostá verze chybějícího slova, pak (jak by potvrdil i Sigmund Freud), si o rádiích zřejmě nemyslíte zrovna to nejlepší. Naštěstí, jak podtitul našeho provokativního sloganu napovídá, lze vidět i lepší stránku světa. A to díky neohranému rádiu Expres FM,“ říká Petra Röslerová, Copywriter a Idea Maker kampaně. Kreaktivním ředitelem kampaně je Ivan Manolov, Art Directorem Dan Murtinger. Kampaň vznikala in-house v marketingovém oddělení Seznam.cz.
Úvodní foto: Seznam.cz