O tomto tématu se bohatě dočtete všude. Jak ale vypadá v praxi? Co FTV Prima neříká a jak moc jde po penězích? To poslední je jednoznačné. Hodně! Opravdu hodně a dokazuje to nedávná novinka z pořadu Divoká karta.
„Ne-přetáčení“ reklam televizní skupina zavedla v červnu a řekněme si rovnou, že díky její pověsti to bylo nevyhnutelné; níže najdete odkaz na náš článek na toto téma, resp. vyjádření několika operátorů IPTV k jeho zavedení. A nešlo jen o zpětné sledování pořadů z archivu, ale o chování, které má za všech okolností odpovídat živému televiznímu vysílání, takže jedna z největších výhod IPTV šla tak říkajíc do kytek. Pokud si někdo myslel, že k tomuto kroku Prima přistoupí solidně, asi ji neznal z předchozích dob a jiných platforem.
Co pálí diváky IPTV, HBO Max a Primy? Dvě potíže bez univerzálního řešení
Prima není, co do zhlédnutí reklam, vybíravá. Zaparkujete při přehrávání pořadu někde mezi dvěma reklamními bloky a velmi často (čím dál častěji) se vám ten poslední objeví. Chvíli vysílání sledujete a pak se chcete k něčemu vrátit? Prima vám – často, alespoň v případě autora – opět spustí reklamní blok, přes který přejedete.
Máte zájem o placený přístup k HbbTV Primy bez reklam? Podívejte se, jak vypadá
Ještě nehoráznější je však spuštění reklamního bloku doslova po pár minutách vysílání nového pořadu. Nebo – nejnověji – těsně před jeho koncem, jako třeba u pořadu Divoká karta z 18. 11. 2022.
FTV Prima v IPTV tlačí reklamu, kde to jde, reklamu na mnoho způsobů a stále jí to není dost a tak vymýšlí nové a nové kličky! Tu a tam jsme ale přece jen měli kliku! To když se povedlo přetočit pořad zpět přes reklamu a blok se nenabídl.
Autor tomu ovšem neříká „klika“, nýbrž omyl.
P. S.: Co takhle „ne-přetáčení“ reklam na stanicích AXN s jejich reklamou v rumunštině? To by ale byla bomba!