Hrůzostrašnou statistiku pro provozovatele placených streamovacích služeb (SVOD) zveřejnila agentura Leichtman Research Group. Více než čtvrtina (27 procent) účtů je podle jí využívána i další domácností, která za službu neplatí. Data se vztahují k americkému trhu.
Alespoň jednu z patnácti nejpopulárnějších streamovacích služeb v USA si předplácí 86 procent amerických domácností. Polovina jich má čtyři nebo více. 68 procent všech uživatelských účtů SVOD je plně hrazeno jednou domácností a nejsou sdíleny s dalšími uživateli mimo tuto domácnost. Naopak 27 procent účtů je využíváno ve více než jedné domácnosti. „Celkově má 17 procent domácností alespoň jednu streamovací službu, kterou plně hradí někdo jiný,“ uvedl Bruce Leichtman, prezident a hlavní analytik Leichtman Research Group.
Streamovací služby v Česku a kvalita obrazu Můžeme si vůbec vybrat?
Agentura rovněž zjistila, že čím mladší publikum, tím větší počet streamovacích služeb využívá. Například u věkové skupiny uživatelů od 18 do 44 let jde v průměru o 4,8 služby, u cílové skupiny 45 až 54 let to jsou rovné čtyři služby a nad 55 let využívají Američané v průměru jen 2,5 služby. U mladších diváků od 18 do 34 hradí všechny využívané streamovací služby v 17 procentech případů někdo jiný, u diváků nad 35 let to je v osmi procentech případů. Na mladší cílovou skupinu 18 až 34 let připadá 55 procent všech případů sdílení uživatelských účtů k SVOD, jejichž využívání platí někdo jiný.
Průzkum Internet-Delivered TV Services 2023 se zaměřuje na internetovou populaci starší 18 let a zúčastnilo se ho 3501 respondentů z celých Spojených států.
Srovnání on-line videoték na mobilech Kvalita proměnlivá, spolehlivost aplikací vysoká
Image by Freepik