Čtvrtou nejsledovanější televizní stanicí o velikonočních svátcích se podle peoplemetrového měření sledovanosti stala televize Seznam. Zatímco loni během Velikonoc dosáhla tato stanice průměrného celodenního podílu 1,55 procenta na publiku od 15 do 69 let, letos to bylo již 4,33 procenta.

TV Seznam bodovala zejména nakoupenými staršími českými pohádkami a filmy. Vůbec nejúspěšnějším titulem byla pohádka S čerty nejsou žerty, která v pátek odpoledne dosáhla průměrného podílu 16,17 procenta na publiku 15 až 69 let. Vysoký podíl vykázal i film Ať žijí duchové! (11,17 procenta) a Vesničko má středisková (8,55 procenta). Absolutní počty diváků u těchto pořadů televize nezveřejnila. „Letos jsme navýšili investice do nákupu akvizičního programu, důsledkem je výrazné zkvalitnění našeho programového schématu. Jsme rádi, že to ocenili i diváci svou zvýšenou sledovaností,“ vysvětlil ředitel TV Seznam Ivan Mikula.

Seznam.cz zveřejnil pouze souhrnné číslo počtu diváků za všechny čtyři sváteční velikonoční dny. „Oblíbené české pohádky a filmy jako S čerty nejsou žerty, Princ a večernice, Ať žijí duchové, Vesničko má středisková, Dobrý voják Švejk, Poslušně hlásím či Limonádový Joe tak Televizi Seznam přinesly 1,877 milionu diváků,“ uvedla společnost. Na Velký pátek dosáhla TV Seznam celodenního podílu 5,37 procenta u diváků v cílové skupině 15–69 let, na Bílou sobotu 3,16 procenta, na Hod boží velikonoční 4,75 procenta a na Velikonoční pondělí 4,38 procenta diváků.

Štítky