Ještě před zahájením vysílání nové celoplošné zábavně-lifestylové televize OK TV mění tato stanice vlastnickou strukturu. Licencovanou společnost OK Music Television nově kontroluje Jana Kaiserová.

Jde však o plánovanou změnu a původní podoba licencované společnosti byla spíše kamufláží kvůli konkurenci. Za společností OK Music Television totiž stál jediný majitel a jednatel Jan Hloch, s nímž se nedalo v době udělení vysílací licence nijak spojit. Novinář z Uničova nefiguroval v žádné jiné společnosti a na úterní tiskové konferenci, na které se OK TV představovala novinářům, jej vedení televize oznámilo jako generálního ředitele. Sám Hloch ale nedorazil, údajně z rodinných důvodů. S přítomnými se spojil pouze po telefonu a přes mikrofon pozdravil novináře.

Tisková konference OK TV přitáhla velkou pozornost médií (Foto: Jan Potůček, Televizníweb.cz)

Jiří Balvín radí generálnímu řediteli

Kdo však na tiskové konferenci nechyběl, byl poradce generálního ředitele a bývalý šéf České televize či hudební televize Óčko Jiří Balvín. Toho si skuteční majitelé OK TV, manželé Jana a Artur Kaiserovi, najali pro jednání s distributory signálu a operátory placených televizních služeb. Balvín potvrdil, že stanice má zatím podepsanou distribuční smlouvu pouze se společností Digital Broadcasting na vysílání v celoplošném terestrickém multiplexu 24. Uvedl však, že probíhají jednání s Vodafonem, T-Mobile a dalšími společnostmi provozujícími IPTV služby. Na satelit se zatím OK TV nechystá, protože by si musela sama platit kapacitu.

Ačkoli obchodní rejstřík zatím vede jako jediného majitele licencované společnosti OK Music Television Jana Hlocha, podle Artura Kaisera už proběhla změna ve vlastnické struktuře a 70 procent společnosti nyní kontroluje firma TV mediální dům stoprocentně vlastněná Janou Kaiserovou. Zbývajících 30 procent nadále patří Janu Hlochovi. Obchodní rejstřík by měl změnu zapsat v nejbližších dnech, ale podléhá i schválení Radou pro rozhlasové a televizní vysílání. Letos v únoru obchodní rejstřík zapsal také společnost TV OK, kterou plně ovládá Jana Kaiserová. Podle Artura Kaisera jde o servisní společnost pro novou televizní stanici. Oba manželé, kteří se dlouho dobu pohybují v showbyznysu, zastávají také funkce v managementu stanice. Artur Kaiser je programovým a obchodním ředitelem, Jana Kaiserová producentkou a finanční ředitelkou.

OK TV Pořady by Jan Potůček

Cílová skupina? Diváci nad 35 let

Marketing OK TV vede Daniel Severa, PR a komunikaci René Kekely a autorem televizních studií OK TV je Martin Hruška. Management prozradil, že stanice bude chtít cílit hlavně na diváky od 35 let, v dopoledním vysílání spíše na ženy a poté na celou rodinu, ale chystá i pořady zaměřené vyloženě na děti. Stanice zvolila motto Televize, která vás ocení a management to myslí doslova, protože v průběhu vysílání se budou na televizní obrazovce objevovat maskoti stanice v podobě kreslených rybiček, které uvedou speciální QR kódy, po jejichž načtení mají diváci vyhrávat věcné ceny. A soutěží o ceny bude ve vysílání OK TV více, například vědomostní soutěž Jeden na jednoho s výhrou až 100 tisíc korun s moderátorem Petrem Šiškou nebo Co Čech, to profesor s Reném Kekelym, která nabídne odměny lidem přímo v ulicích, pokud správně odpoví na položené otázky.

Celkem OK TV připravuje téměř dvacítku vlastních pořadů, vesměs talk show, soutěží a hudebních magazínů, ale také několik formátů pro děti. Hlavní cílovou skupinou stanice, která zahájí vysílání 16. května odpoledne, mají být diváci starší 15 let. Dopoledne ale bude OK TV cílit hlavně na ženy, odpoledne a podvečer na rodiny a později večer na mladší diváky. Ve střednědobém horizontu by chtěla dosáhnout dvouprocentního podílu na trhu. Jan Balvín na tiskové konferenci ale uvedl, že už letos na podzim by OK TV chtěla a podílu na sledovanosti porazit TV Barrandov, která se pohybuje těsně nad hranicí dvou procent.

OK TV odstartuje 16. května Zaměřením připomíná někdejší TV Pětka

Úvodní foto: Jan Potůček, Televizníweb.cz

Štítky