Takzvaní prepaid předplatitelé, kteří si nechávají měsíční platby za O2 TV strhávat automaticky z karty, se do aplikace Oneplay přihlásit nemůžou. Musí počkat až na migraci, kterou provede operátor.
Platíte si O2 TV a chtěli byste si souběžně vyzkoušet novou službu Oneplay, do které se O2 TV společně se streamovací službou Voyo integruje? Pokud hradíte předplatné automaticky strhávanou částkou z platební karty, Oneplay si ještě nějakou dobu nevyzkoušíte. Mobilní operátor O2 sice sliboval klientům O2 TV, že si můžou od 10. března stáhnout do svých zařízení i novou aplikaci Oneplay a přihlásit se do ní se stejnými údaji jako k O2 TV, ale to platí pouze pro ty zákazníky, kteří si službu hradí prostřednictvím faktury. Ti, co využívají tzv. prepaid předplatné, musí počkat, až je operátor sám zmigruje na novou službu.
Na co si dát pozor při přechodu z Voyo na Oneplay? Jak se vyhnout zdražení
„Na Oneplay může přejít každý zákazník, který O2 TV platí fakturou za předchozí měsíc. Jde o tarify O2 TV Modrá, Bronzová, Stříbrná a Zlatá nebo Business a Sport Plus,“ uvádí O2. „Pokud si O2 TV předplácíte kartou (tarify HBO a Sport, Sport Premium a Sport Max), není možné na Oneplay přejít hned. Stačí ale počkat na datum, které vám oznámíme v e-mailu měsíc předem a na Oneplay budete převedeni později,“ dodává operátor s tím, že pokud takový uživatel chce využívat Oneplay hned, musí si zřídit nový tarifní plán Oneplay na odkazu o2.cz/oneplay.
Oproti zákazníkům O2 TV, kteří musí na migraci k Oneplay počkat až tři měsíce, se uživatelé streamovací služby Voyo dočkali hned 10. března. Jen si museli původní aplikaci Voyo aktualizovat, aby se jim přepsala na Oneplay a do té pak přihlásili stejnými přihlašovacími údaji (nebo ani nemuseli, protože si je aktualizovaná aplikace pamatovala). Pokud si klienti přesto stáhnou aplikaci Oneplay a pokusí se do ní přihlásit údaji pro O2 TV, služba je upozorní, že našla stávající účet O2 bez aktivní služby Oneplay a do aplikace je nepustí.