Podle průzkumu IHS Markit byl v roce 2018, co do celosvětového tržního podílu, první Samsung, následovaný TCL, LG a Hisense. Na obřím čínském trhu je ovšem situace jiná.

Výrobky značky Hisense na Televizním webu pravidelně testujeme, a to s velmi dobrými až vynikajícími výsledky. Na českém trhu pak často představují výborný, nebo také výtečný poměr cena/výkon a stačí se podívat třeba na recenzi Hisense H55U7A. S letošní kolekcí sice značka poněkud otálí a než se k ní dostaneme (snad už tento měsíc…), máme tu jednu zprávu o situaci na domácím trhu na pevninské Číně.

ČTĚTE TAKÉ:

Hisense a čínský trh s televizory, červen 2019 (zdroj: China Market Monitor).

Podle CMM (China Market Monitor) společnost Hisense v červnu 2019 získala – na tržbách z maloobchodního prodeje – podíl 21,36 % a výborně si vedla i co do prodaných kusů – 20,24 %. Stala se tak jedničkou na čínském trhu, přičemž podíl z tržeb z maloobchodního prodeje překročil 20 % šest měsíců po sobě.

Štítky