Celkový objem prodeje televizorů TCL Electronics za rok 2019 představuje nejen její osobní rekord, ale také – ve srovnání s rokem 2018 – nárůst o 12 %.
Celkově se za rok 2019 prodalo, při výše zmiňovaném nárůstu, 32 milionu kusů televizorů všech druhů, objem prodeje vzrostl dokonce o 17 %. Co se týče konkrétně Evropy, prodej šel nahoru o 35 % a ve 4. čtvrtletí 2019 dokonce dosáhl růstu 54 %. Hlavní evropské trhy pak pro TCL představují Španělsko, Velká Británie a Itálie, kde bylo dosaženo meziročního růstu 264 %, 262 %, resp. 203 %. Všechny údaje pocházejí přímo od TCL.
ČTĚTE TAKÉ: Společnost TCL podepsala smlouvu o partnerství s Fotbalovou asociací České republiky
Tisková zpráva také říká, že objem prodeje „chytrých televizorů“ a těch s rozlišením Ultra HD (4K) meziročně vzrostl o 19 %, resp. o 31 %. Sama kategorie Smart TV se na prodeji, vzhledem k celému segmentu, podílela 85 % a 4K 51 %.
Objem prodeje televizorů s LCD technologií Quantum Dot (QLED) vzrostl o 66 %, a to především na trzích mimo Čínu. Celkový objem prodeje (mimo Čínu) pak meziročně vzrostl o 26 % na více než 13 milionů kusů, na třetích trzích – společně s rozvojem distribučních kanálů – pak v roce 2019 vzrostl o 41 %. Klíčovými trhy byly v tomto směru Indie (151 %), Argentina (121 %), Austrálie (79 %) a Rusko (46 %).