Korejský výrobce s ohledem na současnou pandemii prodlužuje záruční dobu až o 4 měsíce, servisní organizace fungují v upraveném režimu.
Značkové prodejny Samsungu jsou uzavřeny, ale na oficiálním e-shopu samsung.cz a dalších internetových obchodech však mohou zákazníci nakupovat bez omezení. Prodloužení záruční doby se týká všech, kterým záruka vyprší mezi 15. březnem a 15. červnem a kvůli stávajícím omezením nemohou uplatnit reklamaci. V těchto případech se lhůta automaticky prodlužuje do 15. července, přičemž nabídka platí na všechny produkty Samsung zakoupené v České republice.
„V této náročné době jsme přesvědčeni, že je důležité držet spolu, i když musíme zůstat odděleni. Prodloužením záruční doby až o 4 měsíce chceme chránit zdraví našich zákazníků i našich servisních techniků a umožnit jim v klidu vyřídit případnou reklamaci,“ říká Jan Procházka, ředitel zákaznických služeb společnosti Samsung. A dodává: „V souladu s nařízením vlády jsme museli uzavřít značkové prodejny, servisy ale stále fungují – byť pochopitelně v upraveném režimu. Prosíme však naše zákazníky, aby před návštěvou servisního střediska nejdříve kontaktovali naši bezplatnou zákaznickou linku.“
Spotřebitel může reklamaci řešit s prodejcem, nebo se obrátit přímo na autorizovaná servisní střediska Samsung. Pokud zvolí řešení přes servisní středisko je vhodné kontaktovat zákaznickou linku na čísle 800 726 786 nebo poslat zprávu přes aplikaci WhatsApp.