Značka loni získala téměř třetinu trhu a ohlédneme-li se za posledními patnácti lety vidíme, že stejnou dobu je jedničkou i na slovenském trhu a i v případě Česka je to už čtrnáct let.
Nejnovější analýza trhu provedená agenturou Omdia potvrdila výsadní postavení firmy. Samsung Electronics ve čtvrtém čtvrtletí 2020 dosáhl celosvětového podílu z výnosu z prodeje televizorů 31,8 %. Za celý rok 2020 pak vykázal 31,9 % a korejská značka si tak dlouhodobě, a nepřetržitě, udržuje první pozici.
Uvažujete o koupi letošního modelu televizoru Samsung? Tady si můžete vybrat.
Televizory Samsung 2021: přicházejí zcela nové Neo QLED, očekávané MICRO LED a další „designovky“
„Uživatelé využívají televizní obrazovky ke každodenní zábavě, spojení s blízkými, k práci, domácímu cvičení a mnoha dalším aktivitám. Zaznamenali jsme, jak se díky nim různé životní styly a každodenní rutina postupně vyvíjely a dokonce sblížily,“ říká Jong-hee Han, prezident divize Visual Display Business ve společnosti Samsung Electronics. „Naděje, kterou vkládáme do naší vize a produktů, nás i nadále neuvěřitelně motivuje: to je věc, která vede naši neúnavnou snahu poskytovat špičkové inovace a nejlepší obrazový zážitek ve své třídě, který dokonale splňuje požadavky a potřeby dnešních spotřebitelů.“
Během roku 2021 Samsung, podle zaslané tiskové zprávy, očekává udržení vedoucí pozice a pomoci mu v tom má zavedení a rozšíření klíčových produktů, technologií a funkcí do všech modelů. Patří mezi ně nová řada televizorů Neo QLED, dále MicroLED a také nové modely tzv. lifestylových televizorů.