Mediální zastupitelství Atmedia oznámilo, že zájem o televizní reklamu je v letošním roce nebývale vysoký.

Za první tři čtvrtletí letošního roku společnost prodala o 30 % více tzv. GRP (Gross Rating Point – systém měření reklamy) než za stejné období loni. Zaznamenala také nárůst podílu na sledovanosti, který ve 3. čtvrtletí dosahuje 5,2 % v divácké kategorii 15-69 let.

„V posledním čtvrtletí je poptávka po televizní reklamě vždy nejvyšší, což samozřejmě souvisí s reklamními kampaněmi klientů před Vánoci. V poslední době také vnímáme nárůst objednávek od zadavatelů pro děti, což značí jejich návrat k inzerování v televizi,“ popisuje Michaela Vasilová, Managing Director společnosti Atmedia.

Společnost Atmedia se domnívá, že za nárůstem prodaného objemu televizní reklamy stojí nejen zvýšená poptávka ze strany zadavatelů, ale také vyšší podíl na sledovanosti tematických stanic.

Tematické stanice, podle Atmedie, oslovují měsíčně 5,7 milionů diváků, což je téměř 60 % tzv. televizní populace. Letos poprvé navíc společnost nabídla klientům partnerství s olympijskými hrami a dlouhodobě zaznamenává také zájem o partnerství se závody Formule 1.

Atmedia na našem trhu zastupuje 28 tematických televizních stanic, přičemž 23 z nich je zapojeno do oficiálního měření televizní sledovanosti.

Štítky