Začátkem září používalo české řešení webmailu od IceWarpu na 48 000 zákazníků největšího kyperského telco operátora CYTA, do konce roku jejich počet stoupne až na 100 000. Tím se CYTA stane největším evropským klientem IceWarpu.
Významného partnera na Kypru získala česká komunikační platforma IceWarp, která nabízí cenově výhodnější alternativu k řešení Microsoft 365, Google Workspace či Zimbra. Největší kyperský telco operátor, společnost CYTA, si zvolila webmailové řešení od IceWarpu jako komunikační prostředek pro všechny své klienty. Začátkem září používalo e-mailového klienta již 48 tisíc zákazníků společnosti CYTA a do konce roku na IceWarp přejde kompletní báze 100 tisíc zákazníků. Tím se CYTA stane vůbec největším evropským klientem IceWarpu.
Jak na drahé e-mailové služby? Frenštát pod Radhoštěm to vyřešil po svém
„CYTA původně využívala e-mailové řešení od Zimbry. Implementace našeho webmailu byla mírně komplikovaná kvůli požadavku klienta, aby všichni její uživatelé po dobu implementace mohli používat e-mailové účty jak od Zimbry, tak od IceWarpu. Nakonec se to ale podařilo, protože s podobnými hybridními řešeními máme bohaté zkušenosti,“ říká Jan Urbík, obchodní ředitel společnosti IceWarp, který má na starosti region Evropy a Afriky. Kontrakt je o to zajímavější, že jej CYTA podepsala na osm let místo standardní tříleté smlouvy.
CYTA nové webmailové řešení avizuje jako službu s novým uživatelsky přívětivějším rozhraním, možností používání kalendáře, synchronizací mobilního telefonu s kalendářem a e-mailovými kontakty v desktopu, možností nastavení automatické odpovědi v případě nepřítomnosti v kanceláři či jednoduché změny hesla k e-mailu. Firemní zákazníci si díky IceWarpu můžou vytvořit sdílený seznam e-mailových adres a převést práva na používání e-mailu z konkrétního manažera na jeho zástupce. Novinku od IceWarpu nabízí operátor pod názvem Cytanet Webmail.
Úvodní foto: Freepik.com