Společnosti HbbTV Association a Deutsche TV-Plattform oznámily vítěze svých výročních cen za nejlepší a nejpřínosnější aplikace technologie HbbTV, tedy populárního „červeného tlačítka“.
Vítězové byly oznámeni na v pořadí sedmé akci zvané HbbTV Symposium and Awards, která právě skončila v Berlíně a jejímž tématem byl „růst díky HbbTV“. Do soutěže se zapojilo 36 aplikací technologie HbbTV z 12 zemí.
HbbTV Awards 2018
Nejlepší využití HbbTV v podpoře a reklamě
- Admeira AG: OK Button – Dialogue Case (Švýcarsko)
Nejlepší využití HbbTV pro rozšíření vysílání
- Channel One: Hlasovací služby HbbTV pro pořady „Voice“, „Who wants to be a millionaire“ a „Let’s get married“ (Rusko)
Nejlepší služba pro tzv. multiscreen HbbTV (HbbTV 2.0)
- BT: koncept MultiScreen MotoGP (Velká Británie)
Nejlepší využití HbbTV pro práci s obsahem (VOD a Guides)
- Arte G. E. I. E.: aplikace Arte HbbTV (Francie)
Nejlepší marketing a promo HbbTV aplikace
- CCMA: promo pro TV3 Canal Super3 (Španělsko)
Nejepší technologická inovace produktu nebo služby (aplikace) HbbTV
- ARD Play-Out-Center: aplikace Signing Livestream (Německo)
Nejlepší individuální příspěvek k HbbTV Association
- Rob Foreman, BBC: HbbTV Test Suite Activity (Velká Británie)
Vítěz Grand Prix rozhodčích
- Cellnex: LOVEStv (Španělsko)
Zvláštní uznání od rozhodčích
- ARD Play-Out-Center: aplikace Signing Livestream (Německo)
Hybridní televizní vysílání je momentálně k dispozici v 35 zemích světa v asi 300 aplikacích a počet zařízení, které jsou schopny je zpracovat se blíží 45 milionům. Z převážné části jde o televizory.